martes, 1 de junio de 2010

SE ACABÓ EL COMEDOR!!!!



Pronto se acabará el curso, de momento se han acabado los días de comedor para muchos de mis niños, con ellos he compartido más de un mes como monitora y la verdad es que ha sido muy enriquecedor para mi, empecé encontrándome con un grupo de niños y he acabado con el grupo de mis niños, hemos cantado, jugado y compartido muchos momentos divertidos, hoy me despido de ellos ya que no sé si el próximo curso estaré con ellos o con otros niños.
felices vacaciones de verano para todos ellos!!!!

2 comentarios:

  1. Un dia, a l’exprès de Sòria a Monterd, vaig veure un home amb una orella de color verd. No era un home jove sinó més bé madur, tot menys la seva orella,, que era d’un verd pur. Vaig canviar prompte de seient i em vaig seure a la seva vora per estudiar el cas ben a prop d’ell i amb molta cura.
    Li vaig preguntar: - eixa orella que té vosté, senyor, com és de color verd si ja és vosté major?
    -Pot dir-me vell- em va dir “cucant-me l’ull”- eixa orella em queda dels temps que jo era un xiquet. És una orella jove que sap interpretar veus que els majors no arriben a escoltar: sent la veu de l’arbre, de la pedra al terra, del riu, del pardal, del núvol al cèl. I comprén als xiquets quan parlen d’eixes coses que a l’orella madura li resulten misterioses...
    Això és el que em va dir l’home amb una orella verda un dia, a l’exprès de Sòria a Monterd.
    ...Estic orgullosa de vosaltres, tia!

    un abraç de llum

    ResponderEliminar
  2. Mira que t'estimo, sempre en sorprèn la teua manera d'expresar-te, de fer-me arribar les coses, perfa.... no canvies mai

    ResponderEliminar